onsdag den 28. juli 2010

Babylounge, Bruuns Galleri

I Bruuns Galleri har de på Plan 7 indrettet en Babylounge, hvor man relativt uforstyrret kan give sit barn mad og samtidig nyde den flotte udsigt over Århus C. Stedet er indrettet med 2-personers lædersofaer adskilt af halvmure, så man har følelsen af at have lidt privatliv. 

Der er en mikroovn, så du kan varme en flaske, og har du ældre søskende med kan de se dvd i små lænestole foran fjernsynet. Skal du have skiftet ble, er der et handikaptoilet med en pusleplads. I modsætning til selve loungeområdet er der ikke kælet for detaljen om puslepladsen, så det er en god idé at medbringe pusleunderlag selv.


Stedet bærer præg af at være velbesøgt. De små lænestole til børn er derfor ret nussede, men sofaerne og mikroovnen virkede rene da jeg var forbi med mine tre trunter i går. Jeg må indrømme, at jeg var ret glad for, at jeg ikke skulle skifte en af tvillingerne på handikaptoilettet, da det ikke virkede ret indbydende. For et shoppingcenter af den størrelse burde det efter min mening være muligt at gøre noget ud af den del af oplevelsen også.


Uanset hvad er det dejligt at der er et sted i Århus, hvor man har fokus på de behov som forældre med små børn har, når man er på tur i byen.


Babyloungen ligger over restaurant Kong Venience mod Bruuns Gade indgangen. Du kan bl.a. tage elevatoren ved Bruuns Gade indgangen (ved siden af Ha Long Café). Der er plads til en tvillingebarnevogn i elevatoren.


http://www.bruunsgalleri.dk/babylounge


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...